• وبلاگ : خاك خدايي وطن
  • يادداشت : كدام
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مهدي 

    سلام عليكم

    بله واقعا موضوع جدي است ، چقدر غريب شديم!

    ولي خوشحالم كه با هميم . خدا خيرت بده، موفق باشي

    نيك ياور سلام

    شروع نو شما رو بهتون تبريگ ميگم متاسفانه نه تنها در بيرون از مرزهاي خودمون بلكه در داخل نيز شاهد اينگونه مسايل هستيم كه خود باعث تشويق غير مستقيم جوانان ناآگاه به اين امر ميشود مثلا در سال هاي اخير تلويزيون از تبليغ تجمل‌گرايي وفخر‌فروشي گرفته تا رواج بددهني و بي‌نزاکتي به نام طنز را اشاعه ميکند

    اما شبکه پنج تهران با اقتدا به سنت سيئه!!! «مدار صفر درجه» ، يک دختر خانم بي‌حجاب تاجيکي را پيدا کرده و با نمايش قد و بالاي ايشان به مردم روزه دار، دل ها را براي شب قدر آماده مي‌کند!

    نمي دونم اين مجوزها رو مرجع صادر ميکنه که ميتونه براي خارج شدن از حدود قوانين حجاب و عفت، به خارج از مرزها پناه برد و گاه در مجارستان و گاهي در تاجيکستان، هنرپيشه‌هاي جذاب خارجي را به کار گرفت تا از قيد احکام دين خلاص شد؟

    مگر علت وجودي حجاب، حفظ عفت و دين مردم نيست؟ آيا مو و روي بازيگران آن سوي مرزها عفت و دين مردم را هدف نمي‌گيرد ولي مو و روي بازيگران وطني مشکل دارد؟!!!

    اگه حوصله شد در آينده به «يانگوم» نيز خواهم پرداخت و اينکه چگونه با کمال تأسف اخباري که قرار است نقش اصلي اين سريال مهمون روز عيد فطر!!! مسلمانان بشه

    مي دونم کسي جلوي پخش اين برنامه هاي موهن را نخواهد گرفت،و مردم بخت برگشته مجبورند که آنها را تا پايان ماه مبارک تحمل کنند و با چشم خود شاهد انحرافات باشند. اما اگر اعتراض‌ها همه‌گير شود و به گوش مسؤولان برسد، شايد تا رمضان بعد، فرجي حاصل شود ... شايد هم نه

    از بهر خدا نگذاريد که اينگونه شود... با شما هستم! کسي صداي مرا مي‌شنود؟

    اون چيزي كه در حال حاضرپيدا نمي شه مسلمونيه!

    مطلب جالب وتفكر برانگيزي بود...

    التماس دعا

    سلام گرم ما رو از خاك پاك وطن پذيرا باش از آشنايي شما مسرور شديم

    مطلب جالبي رو شروع كردي خيلي عاليه پيشنهاد مي كنم به كمك هم بيشتر روش كار كنيم اي دي هاي نداس آسماني رو از تو وبلاگ ادد بفرما تا بيشتر آشنا بشيم .

    جلسات اين روزهاي نداي آسماني( كه جمعه ها شب ساعت 10 و نيم برگزار ميشه ) در مورد محيط مجازي انترنت و... است خوشحال ميشيم نظرتو بدونيم .

    دست خوبت را به دست من بده ....... به اميد ديدار