سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شک آورترین جنایت جنسی که شنیده بودم (شنبه 87/2/14 ساعت 4:17 صبح)

به نام وفادارترین یار

 

تا به حال هزار مدل از تعرضات و جنایات جنسی رو شنیده بود ولی چند روز پیش از شنیدن این خبر جدید شکه شدم نمیخواستم آن را بنویسم چون فکر میکردم چرا باید چند نفر با خوندش مث من به هم بریزن ولی وقتی تو یکی از بلاگ ها نظری رو خوندم که نوشته بود بابا صد رحمت به مردان غربی از قرار آنها از همه مسلمان تر هستند وخودشان خبر ندارند . اصلا به خود اجازه نمیدهند نه متلکی به زنی بگویند نه مزاحمش شوند هیچ تحریک هم نمیشوند دیدن زنها برایشان عاذی است  و مطالبی  مث این اولا که دلم واسه این نویسنده از دنیا بی خبر   سوخت بعد  تصمیم گرفتم این خبر وحشتناک رو بذارم اینجا تا شاید خانما و اقایون مث ایشون یه تصویر کوچیکی از غرب معصومی که برا خودشون ساختن داشته باشن ...   ...هر روز از تلوزیون خبرهایی از جنایات جنسی حتی در بین اعضای یک خانواده  که البته  گلچین شده است که تو تلوزیون گفته میشه پخش میشه ولی خدایا این روشش دیگه قابل باور نبود ...

 

تیتر خبر

 راز  پدری که از دخترش  7 بچه دارد فاش شد

البته این حادثه در اتریش همسایه ایتالیا اتفاق افتادهاست..پدری که دخترش را 24 سال زیر خانه خودش در جایی مث زندان حبس کرده بوده و از او 7 بچه هم دارد که انها هم همه با مادر در بند بوده اند به مدت 24 سال..مادر دختر (همسر مرد) تمام این سالها فکر میکرده دختر گمشدهاش  شاید مرده است...پلیس مرد را دستگیر کرده و دختر به بیمارستان اعزام شده  و بچه ها هم که بعضی از بیماریهای ژنتیکی شدید رنج میبرند هم بستری شدند..ناگفته نماند که این دختر الان حدود 40 سال دارد.

دیگر حرفی نمیشود زد تفسیری ندارد ......

http://cache.gizmodo.com





لیست کل یادداشت های این وبلاگ ?
 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 3 بازدید
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدیدها: 100742 بازدید
  • ?پیوندهای روزانه
  • درباره من
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •